mandag den 15. juli 2013

Time to get back on track!

Det skal ikke være nogle hemmelighed at der har været meget stille her på bloggen det seneste stykke tid, og det skyldes blandt andet at jeg har haft travlt, men i endnu højere grad at jeg ikke har haft motivationen til hverken at spise sundt eller få trænet. 

Men nu er det tid til at komme tilbage på sporet. Jeg starter med at få styr på træningen. Jeg har haft sat mit Crossfit Copenhagen medlemsskab i bero, men det skal nu aktiveres igen, så jeg kan komme ind i en rytme der hedder boksetræning i Fitness World mandag, kettlebelhold i Crossfit Copenhagen Onsdag, crossfit i CFC fredag og en gang flow yoga i FW søndag. Og min nye rutine starter selvfølgelig i dag! Jeg har taget nogle før billeder og håber virkelig at det vil kunne ses om 1,5 måned. Så billeder af resultatet følger 1. september. 

Jeg har fundet rigtig meget inspiration via instagram og diverse blogs, hvilke blogs inspirerer jeres træning og madvaner?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar