torsdag den 2. januar 2014

Nytårsfortsæt - Præsentation af dagens challenge






Så blev det igen Januar og igen evaluerer man (læs: jeg) på året der gik, uanset om man vil det eller ej.

Jeg har haft et dejligt og udfordrende år, ligesom alle de forrige.

I år har jeg dog lavet mig et nytårsfortsæt, som jeg har intentioner om at holde! Det er ganske enkelt og lyder:

Gennemføre 365 workouts.

Højst sandsynligt lettere sagt end gjort, men ikke desto mindre har jeg lavet et 'målebånd' hvor jeg efter hver workout kan klippe af, så jeg kan se hvor langt jeg har igen, før målet er nået.

Og jeg skal love for at et sådan målebånd klarlagde hvor mange 365 træningspas er! Det er flere, end man lige umiddelbart tror! Derudover har jeg også forberedt mine workouts, pt har jeg 143 liggende i skålene, en skål med cardio og en skål med styrke. Jeg har foreberedt dem, for ikke at kunne undskylde mig selv, det er blot at hive en træning op og udføre det. That's it!

Dagens Challenge
Dagens challenge er tyvstjålet fra Sebastian Lundberg's december challenge. 

90 sekunder håndstand
90 sekunder wall squat
90 sekunder planke
90 sekunder bridge
Gentages: 5 runder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar