tirsdag den 7. januar 2014

Sportsgalla 2013

I lørdags var jeg så heldig, at jeg via mit arbejde i Danmarks Idrætsforbund havde fået en billet til Sportsgallaen 2013 i Herning, som blev vist på DR1.

Det var 13. gang at årets sportsgalla blev afholdt.

Først var vi inviteret til middag, som jeg desværre gik glip af, da jeg skulle have overstået en arbejdsdag på mit andet job inden jeg kunne tage mod Herning. Derefter så vi showet og efterfølgende var der afterparty i messecenteret og tilslut fik jeg et par timers søvn på Hotel Østergaard, inden turen gik hjem til København.

Brian Laudrup blev i år optaget i Hall of Fame, som desuden også tæller Michael Laudrup, Wilson Kipketer, Ole Ritter og mange flere, som kan ses her. Dernæste vandt Maja Jager titlen som årets sportsnavn! Tillykke til de 2, samt resten af de store sportsnavne i Danmark der blev hyldet denne aften.

Aftenen var i høj grad præget af sommerens Le Mans-tragedie, hvor Allan Simonsen omkom. Tom Kristensen (vinderen af året Le Mans) der i lørdags vandt hædersprisen BT's guld, valgte at donerer sin pengepræmie, på 25.000 kr, til Allan Simonsens Mindefond.

En fantastisk aften, der kun kan bekræfte mig ved, at jeg er sindsyg glad for mit 'nye' job!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar