torsdag den 28. august 2014

Ny udfordring


Som jeg skrev forleden dag, så har jeg tilmeldt mig noget der ikke er en triatlon, men som dog stadig er i samme kategori. 

Jeg har tilmeldt mig mit aller første cykelløb!

Jeg har endelig fået min fars aflagte Pinarello Paris med mig ind til byen så jeg kan cykle nogle ture ind i mellem. For at være sikker på den bliver luftet efter mit sidste trialon den 7. september (som forøvrigt er lige om lidt) så har jeg tilmeldt mig Århus-Københavnløbet

Det er et cykelløb der starter i Århus, kører forbi Odense og slutter i København. Jeg har tilmeldt mig ruten mellem Odense og København, som er 190 km lang.

Løbet er den 15. september 2015, så jeg har et helt år til at nå at træne op. Dét burde kunne lade sig gøre. Tiden vil jeg dog ikke spå om endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar