torsdag den 14. november 2013

Velvære, Fitness World & OL


Der har (igen) været ret stille her inde, men jeg har simpelthen så travlt for tiden.

Men, men men.. Her kommer en lille update på hvad der foregår.. Starter bagfra.

I går havde vi, på mit arbejde i DIF, en event omkring velvære og skønhed. Foredragsholderen var Charlotte Torpegaard, der har bloggen www.ilovebeauty.dk, som klart er et besøg værd.

Charlotte fortalte bl.a. omkring hvordan velvære også er en stor del af det at være sund, hvorfor det er vigtigt at tage minimum 5 minutter til at forkæle sig selv hver dag og hvor vigtigt det er at rense huden både morgen og aften. Derudover havde hun goodiebags med fra Biotherm, der indeholdte alt en renserutine kræver - rensemælk, toner, dagcreme, natcreme og en bodylotion. Så derfor startede jeg min nye rutine i går og er spændt på resultatet, som Charlotte mener er synligt efter ca 14 dage.

Derudover har jeg nu fået faste hold i Fitness World, i et center tæt på min bopæl på Islands Brygge! Så lækkert! Så fremover vil jeg være at finde i Fitness World på Christianshavn hver mandag fra 19.15-20.15 + torsdag fra 18-19 og i skal være så hjertelig velkomne til at kigge forbi. Det bliver hårdt, varmt og ømt!

Og sidst, men ikke mindst (Faktisk er det den største nyhed jeg har i dette indlæg) så er jeg, af DIF's olympiske komité, blevet spurgt om jeg vil være young ambassador ved ungdoms OL i Kina 2014, og det har jeg selvfølgelig sagt ja tak til! Det bliver spændende og jeg glæder mig meget til de udfordringer og oplevelser der følger!

Så jeg er pt. en meget glad pige! Håber i også har det godt alle sammen.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar