torsdag den 20. februar 2014

IForms KvindeTRI 2014

Jeg blev i går fanget af stemningen, da jeg sad og surfede inspirationsbilleder, prøvede at fastsætte mig et træningsmål og samtidig planlægge den næste måneds træning.. Og før jeg vidste af det havde jeg købt en billet til IForms KvindeTRI. Det er hvad der sker..
 
IForm har opbygget løbet således at man starter med at svømme 300 meter i indendørs bassin, efterfulgt af 20 km svømning og afslutningsvis løber man 4 km, så det er forholdsvis korte distancer. For mig handler det dog i højere grad om at have et mål og noget at træne op til, end lange distancer og jeg tror at dette løb er en rigtig god starter til flere arrangementer af samme genre.  

I den forbindelse (Og fordi jeg har fødselsdag om 1½ måned) så har jeg selvfølgelig kigget lidt efter noget nyt træningstøj. Jeg skal i hvert fald som minimum have en badedragt, og når nu man skal invisterer i sådan én, så kan man ligeså godt købe en der også er lidt fashionable. Så her er mine ønsker pt.

Badedragt - Adidas by Stella McCartney - Løbetop - Adidas by Stella Mccartney
Hoodie - Nike - Shorts - Adidas by Stella McCartney - Løbesko - Nike

Desværre bærer mine ønsker præg af vinterstemningen og indeholder ALT for meget sort, men badedragten, shortsene og toppen skal jeg helst sikkert eje, inden jeg skal gennemføre løbet den 1. juni og løbesko er egentlig også altid rare at have i en neutralfarve. Forhåbentlig dukker der en mere farverig hoodie op i min garderobe snart. 

Er du selv interesseret i at gennemføre kvindetri'en kan du tilmelde dig her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar